sâmbătă, 11 septembrie 2010

Gata anu....


Gata......s-a terminat si anu asta(ca asa tine in kaiac-canoe un an din toamna'n'toamna). Fiecare sportiv si-a lasat padela / pagaia in hangar si au plecat bucurosi acasa pentru o buna si meritata odihna.
Imi aduc si eu aminte cand se terminau selectile, nu cred ca trecea o ora si baza de la Snagov ramanea goala de sportivi.
Ce sa mai..... a fost un an foarte interesant si emotionant.



Canoea si-a facut, din nou, datoria, kaiacul se lupta cu sutimile, fetele experimenteaza.
Inca de la inceputul anului, imi spuneau baietii de la lot ca Dumitrescu si cu Victor merg foarte bine in dublu. Sincer sa fiu, eu nu am crezut ca o sa faca fata la Europene si Mondiale. Dar am primit un dus rece (dar placut) cand am auzit in Spania imnul Romaniei. Ei doi au fost revelatia de inceput a campionatelor continetale, au puscat doua medali , lasand fara cuvinte si cei mai sceptici dintre noi. A....sa nu il uitam si pe Serban Iulian, care la prima participare a si luat titlul european. Vorba lu Frusi: "Marfa....felicitari fratilor".
Cei doi din canoea de dublu, nu s-au lasat dusi de val, din spusele colegilor, au inceput sa munceasca mai mult si mai serios, antrenati de nea'Igor si de Florin Popescu. Din ce am observat eu si canoea "de patru" au inceput sa traga mai tare, s-au trezit si au iesit vice-campioni mondiali - chiar vorbisem cu Gheaoca dupa cursa si mi-a povestit ca nu a realizat cum a trecut cursa, adica nu s-a mai uitat stanga - dreapta si cand a ajuns la finis si-a dat seama ca a luat medalie, imi spunea ca se tot uita la cursa lor dar nu ii vine sa creada. Bine....acuma dublu nostru a facut surpriza mondialelor 2 de aur pe 1000 si 500 - dar, cred ca stiti deja povestea asta. Sincer imi pare rau ca nu am putut sa vorbesc cu ei si sa ii intreb, pentru ei a 1000-a oara: cum a fost?! Insa am vorbit cu Grasu - care era de acuma si campion mondial - mi-a povestit de emotile din concurs si cat de multumit si de mandru era el de el. Sincer kaiacul romanesc inca patimeste, merge merge la antremente si, la concursuri, parca se rupe ceva acolo, nu mai vrea barca aia bato vina sa alunce pe apa. Si eu am avut senzatia aia nasoala, cand mai trageam si eu pe la concursuri, frate parca in ultimi metri, ziceai ca in loc de apa este smoala.
Acuma , sportivii si-au facut datoria la Campionatele Europene, Campionatele Mondiale si Universiare, e randul FRCK-ului sa "marce banu", ca pana la urma tot acolo se ajunge. Sa fim seriosi, "frate, frate, dar branza e pe bani". Asa ca statul Roman ar face bine sa de-a niste bani frumosi sportivilor medaliati de anu asta.
Ce sa mai zic.....decat ca a fost un an care ne-a aprins spernata ca in 2012 Romania v-a avea cel putin o medalie la Olimpiada. Si sa nu uitam munca depusa de domnul Milicin ( Dormi In Pace), care nu a apucat sa se bucure alaturi de noi de modialele de vis desfasurate anu asta.
Asa ca....daca mai e ceva de spus....spuneti si voi prin comentari. Eu atat mai am de spus: Bravo, sunt mandru de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu