In atelierul lui statea de dimineata pana seara si lucra la fiecare barca, ca a doua zi sportivul sa aiba cu ce sa traga pe apa.Pentru el nu conta ca era zi sau noapte, il gaseai tot timpul acolo mesterind ceva.
Oricine isi ducea acolo barca stricata.....in cateva ore, cel mult a doua zi dimineata era ca noua, parca atunci o scoteai din husa.
Oricine se ducea la el cu o problema, el se uita la tine, iti zambea de sub mustata, iti zicea o gluma si apoi te indemna sa iti lasi "problema" spunad: "las-o acolo, ca o fac eu".Iar a doua zi cand era gata "problema" ii multumeai si iti raspundea iar printr-o gluma: "Pentru putzan!".
El stia fiecare lucrusor de unde vine, si unde trebuie pus.La el nu exista sa mergi, sa ii ceri ceva si sa nu aiba. Fiecare barca era spalata, aranjata, reglata.Stia la fiecare sportiv ce fel de barca i se portiveste numai uitandu-se la el. Reusea sa faca orice la timp. Si poate din cauza asta fiecare sportiv care i-a trecut pragul atelierului sau are un respect deosebit pt el.
Pana la urma Nea'Gheba a fost sufletul bazei de la Snagov.
Si acum vine intrebarea.....de ce nu a mai vrut Nea'Gheba sa fie marangozul lotului?
Sa inteleg ca si Gelu Gheba s-a "retras"?!?
RăspundețiȘtergereGelu este cel mai bun marangoz din cati cunosc.
Daca asa este, inseamna ca avem niste probleme deosebite la nivel federal.
D-lor federali, veti ramane singuri sa le faceti pe toate! Ce aveti de gand ?
Zabet
Ce se intampla cu kaiacul romanesc ? Sportivi, entrenori, marangozi... cine o sa ramane dupa ce toti vor fi plecat ??
RăspundețiȘtergereUn francez trecut pe la Dinamo